lördag 19 februari 2011

Veckan...


...är härmed gjord och jag ska släppa mina fötter fria, vifta på tårna och fixa oss lite god mat. Kvällen blir lugn och det är precis vad jag behöver denna helg, känner jag. Jag är ju inne i en bra deckare också, så ett par timmar med näsan i boken kommer det att bli.

Butiken har - som vanligt på lördagarna - varit full av trevliga och positiva kunder och det finns knappt en minut över för en kopp kaffe. Den får i så fall ta vi på stående fot... Timmarna rusar förbi!

Dagens bild är från Affari. Den fina, vita bysten som står på övre hyllan är nyinkommen och kostar 359:-! Glaskupor har vi i olika höjd och ger en väldigt trevlig detalj både ute och inne.

Trevlig kväll, hörni!


9 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Mycket fina saker på bilden
Ha en riktigt skön helg

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Härlig bild!
Gillade den höga glsakupan!
Fast är osäker på om jag skulle våga ha den med två troll i huset ;)

Vila fötterna och njut av lugnet!
Kram Mimmi

Anna sa...

Tänk vad härligt att få jobba bland så mkt fina saker:-). Ha en bra lördagkväll!!

Lantligt i smultronbacken sa...

Roligt med så mycket att göra samtidigt som du kan varva ner med en bra bok emellan. Huvudsaken att man trivs med det

Ha en trevlig kväll

Kram Teres

Its a house sa...

Underbar bild! Och jag som sagt till sambon att vi ska fokusera på annat i sommar och vänta med att bygga växthus till ett annat år, men nu blev jag ju mer än lovligt sugen på att sätta igång bygget NU!

Bella sa...

Mycket fint på den bilden :)

Hoppas du fick en lugn och avkopplande lördagkväll och att du får njuta av en skön söndag i det vackra men kalla vintervädret!

Kramar Bella

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Vilken härlig bild! Glaskupan ser mkt inbjudande ut! Hoppas helgen rullar på i skönt tempo! Just hemkommen från Stockholmshelg, Tyvärr kortades helgen ner av kraftig förkylning men hann med en del kul först. Lördags morgonpromenad på ett fruset Brunnsviken var nog bland de härligaste i strålande solsken.
Ha en skön söndag!
Kram Anna

Villa Humlebo sa...

Hoppas jag kan komma ner till din mysiga butik snart igen.. Bäst att ta med den stoora plånboken! =)

Både jag och maken löööv Fritsla Tyglager! ..och det var faktiskt han som visade mig dit första gången..

Kram Mia

VI OCH VÅRT HUS sa...

Åh, hittade hit till din fina blogg just precis nu. Kommer återvända!
Kram Hanna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin