söndag 13 februari 2011

Happiness...








Har jag missat ett visa er min nuvarande absoluta favoritpryl i butiken??? 


Den superfina "Happiness-skylten" är 40x70 cm stor och 1 cm tjock och kostar 395.-!!! Den har ju naturligtvis fått följa med mig hem... Nu tror ni kanske att allt får följa med mig hem, men så är inte fallet. LÅNGT därifrån! Jag lovar!



Idag har jag dammat av Kitchen Aiden och bakat stora kanelbullar (med mortlad kardemumma) och kolakakor. Som tur var fick vi trevligt besök till eftermiddagskaffet så det var någon mening med alltihop! Nu laddar jag för Solsidan och Sherlock.

Vad hittar ni på?







7 kommentarer:

Freudentanz sa...

I´m sorry that I don´t understand a word :-( How can I get this and how much does it cost?
Hugs from Germany,
Angelina

Att vara någons fru sa...

Jag äter polkachoklad och tittar på Convicted - livet är med andra ord inte så jobbigt :) älskar ramarna på första bilden! Från hemma eller butiken?

Lantligt i smultronbacken sa...

Verkligen häftig skylt.

Jag tänkte också baka bullar idag men eftersom maken har fått jobba några nätter så har han sovit. FÅr nog baka till helgen istället. Det blev ett loppisbesök istället samt lite doningar här hemma.
Ikväll blir det självklart Solsidan.

Kram Teres

Aratorps Lena sa...

De resterande tavlorna (och lampan) står också i butiken! Från PB Home allihop, tror jag! /L

Anonym sa...

Hej Undrar om det går att beställa tavlan via postorder?
Pia
pius17@hotmail.com

Aratorps Lena sa...

Ja, det går! Ring butiken, eller maila mig så skickar vi! /Lena

Aratorps Lena sa...

Angelina - The sign is €40 plus freight and it´s no problem to send it to you!
Please let me know! /L

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin