onsdag 9 februari 2011

Symöte och lite betong



Jag är så trött, så trött. Har sovit helt kass de sista nätterna! Men ikväll biter vi ihop och går på symöte hos Glada Pia! Jag hoppas på en god bit mat och kanske ett glas rött, sen sover jag nog som en stock. Eller?

Dagens bilder är ju också från Butiken. Snart tröttnar ni väl? Idag har jag installerat rätt program i datorn på jobbet så jag kan lägga in bilder igen efter min hårddiskskrasch, så nu ska jag tömma kameran på några tusen kort som ligger på minneskortet... Eller inte nu. I morgon. Hej så länge!

Byrån med betongskiva och korgar kostar 2690- och plåtpallen finns i en herrans massa färger, en för 598 och två för tusen! Superbra pris! Observera nya snygga Horredsmattor i bakgrunden!

2 kommentarer:

fröken knopp sa...

Pallen är underbar!!!!

Varmaste Kramarna Elin

Att vara någons fru sa...

Vi tröttnar aldrig :) Inte jag iallafall!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin