fredag 18 februari 2011

Thank god...






...it´s friday!


Jag känner mig faktiskt lite sliten efter denna veckan. Om inte telefonen ringt och väckt mig halv åtta i morse hade jag säkert legat kvar, intrasslad i varmt täcke och fågelkvitter i öronen. Det är så förrädiskt med ljuden vid denna tiden på året... Det LÅTER varmt och härligt innan man rest sig upp och sett frosten som bitit sig stenhårt fast på vindrutan på bilen...


I går bjöd chefen ut oss på julbord. Eftersom han inte gillar julbord blir det trerätters efter jul för oss. Lite bubbel före maten och ett par glas vin till maten hjälpte kanske till att jag hade velat stanna i sängen vid närmare eftertanke... Vi hamnade på ett litet trevligt relativt nyöppnat ställe som heter Restaurang Villastaden. Väl värt ett besök!

Jag önskar er en underbar fredag! Solen skiner från blå molnfri himmel och vinden har mojnat. 

Hoppfullt!





7 kommentarer:

Ansi-balansilivet.blogg.se sa...

Man kan iaf glädja sig åt att det är en solig, härlig vinterdag....men visst börjar längtan efter våren bli starkare och starkare för varje dag nu. Den där hängstolten såg skön ut :) Där kan jag tänka mig att lojt gunga en varm sommarkväll.

På min blogg www.balansilivet.blogg.se har jag idag listat de 50 bästa tjejfilmerna enligt en omröstning en radiokanal gjorde för några år sedan. Gå in, och kommentera gärna om du vill lägga till någon film till listan. Vore kul att få veta vilka filmer som "borde" vara på listan och inte är det, och vilka bra filmer som har kommit ut på senare tid som ni kan tipsa om :))

Att vara någons fru sa...

Jag veeeet, man tror att man ska kunna strutta ut barfota och njuta av morgonsolen - men icke!

Camilla sa...

Hej Lena! Visst längtar vi till våren...Vilka underbara bilder i ditt tidigare inlägg!!!! Jag skulle som du skrev - mer än gärna slå dej en pingla och beställa två Artwood fåtöljer men det tillåter inte en "mamma-ledig-lön" :( Men har du några som skall säljas ut så skall jag rensa kontot:)

Hoppas du har en go helg - kram!

Aratorps Lena sa...

Jag sålde två fina som har utgått ur sortimentet förra veckan till halva priset... Vi har ALLTID möbler i vår outlet som är nedsatta till MINST halva priset!

Trevlig helg!

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå snäckan! Här är en till som är sliten. Hoppas att ni mår bra...Är sugen på ett besök. Stor kram A

Skumpa och Spaljé sa...

Härligt med solen, jag hoppas vi får det i Österrike som vi flyger till imorgon. hoppas det är bra med dig Lena.

Kram Helena.

Jenny sa...

Trevligt med restaurangbesök! Här skiner solen, men är såååå kallt. Jag hörde några tappra fåglar kvittra i morse när jag skjutsade dottern till träningen.
Bilderna från förra inlägget är så snygga!
Ha en jättebra lördag, kram Jenny

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin