tisdag 15 februari 2011

Lösningen...


...brukar inte vara så komplicerad. Jag har de senaste MÅNADERNA trasslat mig igenom Lyckan, kärleken och meningen med livet av Liz Gilbert eller Eat pray love som den heter "på riktigt". Jag har ALDRIG läst en bok som varit så trög. Jag lämnade den till och med hemma när vi åkte till Thailand och läste fyra andra innan jag tog tag i slutet...
Igår, på kärlekens dag, såg vi filmen och den var ju inte lysande den heller men den gjorde så att jag började fundera på om man kanske skulle dra iväg och göra något vettigt/annat av livet...

Dragningen av tävling är gjord och den lyckliga vinnaren publiceras i eftermiddag! Trrrrrumvirrrrrvel...


5 kommentarer:

IKT i min vardag sa...

Lustigt...jag köpte boken till vår resa till Tunisien. Började läsa...tröööööög att komma in i. Läste inte klart den. Såg igår filmen, rätt ok, gav mig en funderare...

Kram Linda

Cajsas Faster sa...

Har inte läst boken.. får nog se filmen, verkar gå snabbare..

Men måste berömma alla dina kärleksbilder, de är jättehäftiga och snygga!// Marie

♥Zink & Vita ting♥ sa...

TACK!
För jag har kämpat läääänge nu med boken som skulle vara såååååååå bra!
Trodde att jag var konstig som inte hittade flytet :)

Kram Mimmi

Anna sa...

Tur jag inte köpte den då...den fick ju så goda vitsord...
Ha det!

Erica sa...

Får nog hålla med om att den är trög, har legat på mitt nattduksbord ett halvår i alla fall...

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin