lördag 26 februari 2011

Tazzles


Det har rasat in en herrans massa toffsar den senaste veckan i olika färger, priser och längder! Supersnyggt till det mesta. Fråga Maria Montazami så ska ni få höra...

Jag har precis ätit en delikat middag bestående av spaghetti och köttfärssås (snabbt fixat när man kommer hem från jobbet vid halv fyra och håller på att dö av hunger) med lite extra bacon. Allt blir lite godare med bacon, eller hur? Nu ska jag åka och ta en powernap i solariet - because I´m worth it. Tjao!

Trevlig lördagskväll allihop, förresten! Blir det Mello för er idag???


7 kommentarer:

Pernilla sa...

Tror jag ska ta mej ett besök i nåt solarie jag också.
Känns som det behövs...
Självklart blir det melodifestivalen =)
Ha en härlig lördagskväll!

Bibban sa...

Nej här blir det fest med familjen :)
Önskar dig en skön kväll

Lantligt i smultronbacken sa...

Så snyggt med tassels. Underbart hur Maria har fått in dessa i våra svenska hem på så kort tid.

Här hemma blir det Mello ikväll.

Kram Teres

Linruz sa...

Jag skulle verkligen behöva få lite sol på näsan jag med.
Ha en fin söndag
Kram Lina

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Blogger Anna sa...

Superfina tazzles...eller heter det tofsar ;o))Inte solarium på mig, men en stund i solen blev det innan molnen kom, härligt!
Spagetti o köttfärsås på mig oxå, namnam ;o)=
Mello...nope!
Såg inte den norska heller.

Ha en fin söndag, Klem Anna

Bokcaféet i byn sa...

God morgon Lena!
Vilka snygga tofsar! Några sådana skulle jag vilja pryda vårt hem med! Vad kostar de ungefär? Skickar ni även varor?
Denna morgon har jag bläddrat i "Mat, vin och vanilj från Sydafrika" Visst hade du beställt den? Sugen på att laga couscous med getost och granatäpple med yoghurtsåd med chevre till. Mums, mums! Har sådan längtan till Sydafrika idag. Ibland är det så! Då får man kika på ngt av fotona därifrån som vi har uppe hemma. Stillar längtan ngt!
Ha en toppen skön söndag Lena!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin