fredag 11 februari 2011

Hallways













Dagens bilder är ett hop-plock från samlade inspirationsbilder i mysig stil från olika håll på nätet. Hallen blir ofta bortglömd inredningsmässigt, trots att det är där man får det första intrycket av ett hem.


Med tanke på antalet sålda hallmöbler (halvmånebord, bänkar, konsollbord osv), hatthyllor, speglar och krokar i butiken så finns det ett uppdämt behov också...


Vilken är er favorit? Jag är inne på bild fyra, eller tvåan eller... Dörren från ettan plus golv och inbygda skåp från trean och bänk/krok från fyran... Hur skulle det se ut? Lampan på första bilden är fin också. Ja, ni fattar...


Have a nice friday everyone!




7 kommentarer:

Carin sa...

Är SÅÅÅ nöjd med våran hall, sedan "makeover"... :D Och så har jag ju ett så snyggt hallbord... ;-)

Trevlig helg! Kraaam Carin

Aratorps Lena sa...

Ja, du är ett lysande exempel, Karin! Hihi! Och din hall är verkligen lyckad! Trevlig helg! :)

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Härliga bilder!
Sitter här med en nästan färdigmålad hall, har satt panel på väggarna och målat dem i en ljusgrå nyans. Har två möbler jag ska ha kvar men problemet är hatt & skohylla.
Väggen är SMAL där det ska få plats!
Behöver inspiration!
Så Tack!

Gla´fredag!
Kram Mimmi

A Seaside House sa...

Ja jeg ville også ha litt fra hver hall;) Ønsker deg en finfin helg:)

Att vara någons fru sa...

Bild tre fastnade jag för. Jisses...

Bokcaféet i byn sa...

Så var det fredag! Härligt! Vilka inspirerande bilder! Spontant föll jag för 2:an. Den trappan skulle jag inte tacka nej till! Men de andra var snygga de också!
Trevlig helg Lena!
Kram Anna

Unknown sa...

Härliga bilder. Golvet på trean ser mysigt ut. Annika-Mina Nystan

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin