onsdag 16 februari 2011

Blå, blå vindar...



När Artwood fotade sina fina bilder till senaste katalogen var de hos mig och lånade en massa rekvisita. Det betyder att jag har allt ni ser på bilderna i butiken och till salu... Och det är ju bara sååå snyggt alltihop, eller hur?

Förutom möbler, rotting och textil från Artwood är det taklampa från Bloomingville, porslin från BRUKA och Olson & Jensen och lykta från HK Living.

Min hals har börjat ömma igen (oh no!) och TV:n är upptagen av ännu en fotbollsmatch (kan det vara femte denna veckan???) så det lutar åt att jag drar mig tillbaka tidigt i dag och fortsätter läsa senaste boken om Harry Hole. -Kriminalaren i Oslo, ni vet? Serien av Jo Nesbø är väldigt beroende framkallande... Ja. Så får det bli.


8 kommentarer:

Anonym sa...

Så mye fint
Er blitt så glad i litt blått
Lampa over bordet var også flott

Bella sa...

Ååh, så mycket fint!! Så härligt vårigt, blått är så klassiskt och fräscht!

Hoppas du får en skön kväll trots fotbollsmatch på tv:n och att det halsonda ger med sig!

Kramar Bella

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Så mkt fint!!!! Underbart att se!
Som sagt, önskar att din butik låg lite närmre! Kul med boktipset!
Ha en skön kväll trots all fotboll i ditt hus!!
Kram Anna

Att vara någons fru sa...

Alltså. Jag måste titta förbi i din butik.

Mimmi sa...

Dessa fotbollsmatcher, jag känner igen det ;-)

Den är så fin, taklampan över bordet. Har du den i butik och vad kostar den? Den vore mer än perfekt i vår "Sjöbod" på västkusten.

nyfiqen@gmail.com

Mys och hemtrevnad sa...

krya på dig...kramis semlan

Anneli sa...

Hejsan.

Så mycket fint!

Har missat att besöka Fritsla tyglager, förstår att jag missat något....

Psst, kika in på Hemlyckans tradera där jag kanske har något som passar dig.

Ha det gott,
Kram Anneli.

Fröken Henriksson sa...

Jättefint och fräscht!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin