tisdag 15 februari 2011

Tada!

Jag drog en vinnare av tävlingen och det blev nummer 28 som vann - Jenny med bloggen Ljusa heminredningstankar! GRATTIS, JENNY!

Maila mig din adress så dyker det upp en superfräsch denimklädd radio på posten! ELLER så kan du komma förbi butiken och hämta den personligen! DET hade ju varit super-duper kul!!! Jag har ju i och för sig ingen koll på var i landet du befinner dig....

Jag har två stycken lotteri-inspektörer i soffan som sett till att dragningen gått rätt till (den fick naturligtvis ske i halvlek) - de vill inte vara med på bild men hälsar och grattar!

9 kommentarer:

Sanna sa...

Grattis till vinnaren och tack för en trevlig tävling

zαnуα ♥ sa...

Grattis till vinnaren! Jag är väldigt avundsjuk på dig, bara så du vet ;)))

Jenny sa...

Hej Lena!
Vad kul att det var Jenny som vann den fina radion!! Stort grattis till henne och tack för en superduperfin tävling:)

Ha en bra dag!

Kraam Jenny

Att vara någons fru sa...

Heja heja! Vad roligt!

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Åhh va avis man blir såklart men grattis till vinnaren.. Hoppas vi får se en bild vart den snyggingen får stå i ditt hem...
Kraaaam Linda

Mrs.Bao 包 sa...

Grattis till Jenny! (åååh vad jag är avundsjuk! haha...) någon fler som har lust med ett tröstpris så har jag en mer blygsam tävling hos mig. :)
/Agneta

Jenny sa...

TACK!!!!!!
Så himla glad!!! Kan inte tro att jag haft sån tur!!
Kram på er, Jenny

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Tusen tack för en super fin utlottning!
Å stort Grattis till den lycklliga vinnaren!

Kram Mimmi

Designe sa...

Åh, grattis till vinnaren av läcker radio! :) Tack för fin tävling oxå! Kram

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin