torsdag 8 december 2011

A&Co



Bilder lånade på hemsidan.

Jag smet från jobbet i går eftermiddag för jag kände att jag behövde lite inspiration. Bilen bar mig till Göteborg och möbelaffären A&Co som är återförsäljare av Slettvolls möbler som jag beundrat på avstånd och ja, jag kunde flyttat in...

Stoooora ytor, stooora mattor i olika material och möbler i dov färgskala kring vit, grå, beige, brun och svart. Fina detaljer och gedigna material som gör mig lite andaktig och dämpad - jag tittade, provsatt och insöp atmosfären. De hade olika studios för inredningshjälp, en textilavdelning och en ny avdelning med egendesignade kök. Vilken drömmiljö...

Jag köpte med mig Slettvolls nyutkomna stooora - såklart - coffee table book och den ska jag njuta av nu! Ha en fin dag alla!


1 kommentar:

Att vara någons fru sa...

Men guuud den översta bilden är ju to die for!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin