söndag 27 februari 2011

Njut söndagen!


Efter en härlig sovmorgon, lite kaffe med mjölk framför Tilde på TV:n och en lång, skön dusch så mår jag nu som jag förtjänar. Ganska bra, med andra ord...
Vi sitter och funderar på vad vi ska hitta på. Det blir nog en sväng med bilen och lunch på stan. Slö söndag är inte dumt...

Psssst... Ska ni se på all glamourOscarsgalan i kväll/natt? Jag är sugen... Det är ju så kul att se alla vackra människor och klänningarna.... Vilken industri det är inför Oscars! Sanslöst. Man får inte tänka på att omsättningen av Oscars skulle kunna mätta en nation för då blir det inte lika kul...


5 kommentarer:

Unknown sa...

Låter som en helt ok söndag, tycker jag.
Ha det så trevligt!
Camilla

Bella sa...

Ååh, jag älskar att se på Oscarsgalan och alla vackra klänningar, trist bara att det ska gå mitt i natten :(

Hoppas ni får en trevlig dag!

Kramar Bella

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Lät som en UNDERBAR söndagsmorgon! Vad är Tilda??
Oscar utdelningen ja, hade GÂRNA sett den om jag inte skulle upp o på jobbet imorgon. Men vet att syster på andra sidan jorden sitter som klistrad o kommer en eller anna dag med FULLrapport om kläder, kändisar, filmer o hela sjalabajjen!!

Njut søndagen vidare, Klem Anna

Fröken Henriksson sa...

Låter som en skön o avkopplande söndag!

Att vara någons fru sa...

Söndagar är till för att slöa på :) Eftersom jag numera somnar klockan 8 på kvällarna är nog Oscarsgalan bara att glömma för min del *s*

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin