tisdag 1 februari 2011

Sena kvällar



Ja, nu är det förändringarnas vindar som blåser i butiken igen och det är så roligt så jag vill knappt inte gå hem på kvällen! Vi plockar upp nyheter som rasar in och samtidigt vill vi möblera om och styla om överallt. Det är som en vitamininjektion med lust och ork som följd! Jättekul!

Min kamera ligger helt fullproppad med bilder men jag upptäckte till min förskräckelse idag att jag inte fått installerat iPhoto i min nya hårddisk. Det får jag ta tag i omgående för nu har jag lovat bilder i flera dagar...

Dagens inspiration från nätet. Mysig stuga med sommarkänsla. Riktigt snyggt med matchande gavel och sängkappa (till och med fodret i överkastet matchar). Ni vet väl förresten att vi syr upp din sängkappa i valfritt tyg och säljer allt du behöver för att göra din egen gavel? Vi kan till och med quilta ditt överkast...


4 kommentarer:

Bokcaféet i byn sa...

God morgon Lena!
Vilket härligt sovrum! Vackert, vitt tak med synliga bjälkar. Rofyllt! Det ljusa uterummet skulle jag inte tacka nej till en timmes bokläsning i heller:-)
Så kul med alla nyheter ni har i butiken! Synd ni inte ligger närmre så man kunde kika förbi och botanisera!
Ha en fin dag!
Kram Anna

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Hej!
Underbart rum på en (med all säkerhet) underbar plats ;o)=

Mkt fint har vu visat hitills så jag glädjer mig till det du lägger ut av det du fått in.
O hade jag bott närmare så hade jag så absolut kommit inom!

Klem Anna

Att vara någons fru sa...

Åååå vilka bilder! Och vilken lyx att få sängkappan uppsydd.

Bella sa...

Så kul det måste vara att få jobba som du gör, med sitt intresse :) Hoppas på att det kan bli ett besök i butiken snart och se på alla vårnyheter!

Ha det gott!

Kramar Bella

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin