söndag 6 februari 2011

Hemma hos...











Min dag har börjat lugnt med pyssel och fix i mitt hem. Damma, tvätta och piffa kommer tyvärr på undantaget under veckorna med långa arbetsdagar och trötta kvällar... Mina växter har alltså fått vatten, diskmaskinen har tömts och toan har skurats. Skönt!


Ett hem som andas hemtrevlighet, ljus och vanlighet är Kristina Lindhes. Hon är grundaren, vd:n och drivet bakom textilsagan Lexington Company. Om ni vill se fler bilder så hittar ni reportaget hos Sköna Hem HÄR. Kolla in köksbordet. Jättesnyggt!


Nu blir det en stor kopp kaffe med mjölk och en god macka! 

Skön söndag allihop!





3 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Vilka inspirationsbilder!

vadmalen sa...

Verkligen fina bilder. Jag har oxå kommit till eftermiddagskaffet efter en god fiskrätt som jag inspirerades av när jag så kockmästerskapet på tv i veckan.
Kram
Birgit

Mystjejen sa...

Så fina bilder du bjuder på, tack :-) Kram

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin