måndag 19 maj 2014

Hotel Tres i Palma


En liten, men naggande god pool på taket.


Härlig utsikt över takåsarna åt det ena hållet...


Mysigt däck med solstolar, bastu (?) och en dekorationspool.


...åt det andra hållet låg den imponerande Katedralen ett stenkast bort.


...och hamnen. Visst är det något speciellt med det enkupiga takteglet?




Mycket trevlig entré till hotellet mitt i gångstråket i Gamla Stan. 


Ja, det var en snabbtur runt Hotel Tres som vi stannade på i tre nätter. Perfekt läge, ljust och fräscht med otrolig trevlig personal gör det till ett mycket bra alternativ om man vill bo centralt inne i Palma, kanske på en långweekend?!

Efter dessa tre nätter så har vi bott på Hotel Cort, men mer om det senare. Nu lockar sängen och min bok efter en dag i strålande sol och ännu en sen middag. Efter denna veckan med vin och goood mat känns det att jag behöver komma hem och styra upp träningen...


Ses i morgon godingar! "Gääääsp...."


...och hörni, fler tips på Instagram! Ni hittar mig på aratorp24! :)


1 kommentar:

Angelica sa...

Det ser finfint ut, men sen är det ju min man som skött hela renoveringen! Hotellet var inte precis så vackert innan de svenska ägarna tog över...

Sen är det kul att se en av mina allra äldsta vänner på ditt gamla inlägg ifrån 2011 också! Jag ska skicka henne bilden så blir hon glad om det är ok :D

Kraaaaaaaaaaaam
och jag gissar att du njöt av "vår" vackra medelhavsö! Alla våra barn är födda i Palma så de ser det som sitt "hem" trots att de älskar vårt nya hem också.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin