fredag 11 februari 2011

Bo Kaspers


Helt plötsligt blev det bestämt att vi ska åka och kolla på Bo Kaspers Orkester som spelar i Borås ikväll! Visst ät det roligare när det händer grejer oplanerat!? Jag lyssnar inte aktivt på Bo Kaspers, men de har en skön stil så det ska bli kul att lära känna bandet och musiken litegrann. Det blir ju inte sämre av att vi ska ha sällskap av bästaste Lars och Sandra heller! Såååå... En fräsch outfit, lite nytt smink och ett glas rött (om inte jag åker på att köra) är det som gäller nu! Ha en trevlig kväll allihop!


2 kommentarer:

Bokcaféet i byn sa...

Oj vad avundsjuk jag blir! Älskar Bo Kaspers! Hörde deras skiva Amerika under en sommarvistelse hos en kompis i Fjällbacka på västkusten och jag föll pladask. Har sett dem i Stockholm när vi bodde där. Härligt gäng!
Hoppas det blir super bra!
Kram Anna

Stjärnor & Champagne sa...

Jag tror att du blev skitsnygg:). Jag gillar deras musik, soft skön. Stor kram från lilla mig

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin