torsdag 10 februari 2011

Nytt från Artwood!!!


Natten efter ett symöte brukar vara så gott som sömnlös för mig. Det är så mycket prat (herregud vad det skvallras), kaffe och mat - sent på kvällen - som stör sömnen. Men inte i natt... Jag var väl helt slut antagligen för jag har sovit som en klubbad säl hela natten och känner mig smått groggy...

Min käre sambo var ute i längdspåret i går kväll och gjorde en såpass vurpa på svanskotan att jag skulle tycka synd om honom när jag kom hem. Han har ingen smärttröskel ÖVERHUVUDTAGET. Stönande tog han sig ut soffan - det tog nog fem minuter ungefär - och lika länge tog det att komma ner i sängen lite senare. Det är väl bara att bita ihop, eller? ;)

Dagens ljusa fina bild kommer från Artwoods senaste katalog. Fåtöljen Rhode Island kostar 3600 inkl. dyna. I alla fall om man går efter förra årets prislista! Den nya har inte dykt upp ännu... Kistan/bordet med skinnspännen ligger på 1700. Kudde och pläd i herringbone är nyinkomna, men jag minns inte priset, tyvärr... Hör av er om ni vill att vi skickar!

Nu ska jag ta tag i min dag och dra till jobbet! Ha de!


7 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

artwood har mkt fint...kramis semlan

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Stackars mannen utan smärttröskel!
Tror nog inte att han är ensam i det släktet om att sakna det...

Så mycket fint i butiken!
Väntar på vår och bättre vägar...

Kram Mimmi

Att vara någons fru sa...

Som sagt. Jag hade fyllt huset med ALLT om det var min butik :) Så imponerad av dig som lyckas hålla dig under kontroll.

Nina, mamma till Hugo & tvillingarna Max & Vincent sa...

Haha så typiskt karlar :p

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Fader vår vilken fåtölj...!

Ha en fin dag, Klem Anna

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Härlig fåtölj! Den skulle jag kunna tänka mig att plöja en bok eller två i!
Låter så kul med syjunta, tänker på Änglagårdfilmens syjunta men ni har nog en ngt mer uppdaterad variant än vad de hade, misstänker jag:-)
Helg i sikte! Härligt!
Kram Anna

Bella sa...

Det kan inte vara lätt att vara man och ha lite ont, konstigt det där med män och smärttröskel, bit ihop är det som gäller!!!

Artwood har ju så mycket fint, vill ha....

Hoppas du får sova gott inatt också

Kramar Bella

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin