tisdag 8 februari 2011

News...






Visar idag en liten hörna av butiken där vi bl a. har Green Gates porslin. På golvet ligger en infärgad patchwork-matta (ni vet dem som är ihopsydda i lappteknink av antika handknutna mattor från fjärran östern) i blått och väntar på den nya serien som jag skrev om igår! De röda stolarna a´la Tolix kostar 995- och kommer även in i zink och en gammalrosa helt ljuvlig färg! Den underbara spegeln som skymtar bakom pionen är en nyhet från PB Home; två gamla slitna lyckor som gömmer en spegel i spröjs... Läcker, eller hur??? Möbler och rotting från Artwood och BRUKA. Nu måste jag snabba på med kvällsmaten för det kurrar i magen!

Fler bilder från butiken kommer! Jag har fotat massor...


4 kommentarer:

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Så mkt snyggt ni har i butiken! Korgen i rotting (i gråton)föll mig i smaken. Måste vara svårt att inte ta hem allt när man plockar upp alla snygga saker i butiken:-)
Ha en bra tisdag kväll! Jag har just läst första kapitlen i ny bok. Recension kommer om några dagar. Fick du ngt läst under semestern?
Kram Anna

Anna sa...

Hm...jag har ju flera ggr beklagat mig över att er butik ligger så långt bort från mig. Men nu har jag kommit på att det är nog positivt ändå - det hade gått åt så mycket pengar att bo nära!!
Ha det!

Att vara någons fru sa...

Jag hade handlat IHJÄL mig hos dig! När får du in det blåa? Hojta till, jag måste handla några utvalda läckerheter till min mamma.

Anonym sa...

hej, har ni fortfarande "Tolix" stolar i butiken? Skulle villja köpa två st nämligen.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin