fredag 25 februari 2011

Deep sleep


Gratängen står i ugnen, vinet är upphällt och ryggbiffen ligger framme för en snabb vända i grillpannan. Fredag kväll - smaka på den... Underbart!

Annars började dagen ganska stressigt - min goa frissa Jessica ringde och väckte mig tio över åtta och undrade var jag var för jag skulle sitta i hennes stol klockan åtta. Oh no! Tjugo över satt jag på plats och hon hade förberett en stor latte till mig. Det tog en timma att komma ifatt men slingor, färg och klipp blev KANON! Till och med Lars har kommenterat håret och sagt hur fin jag är. Det vill inte säga lite, jag lovar!

Trevlig kväll goingar!


3 kommentarer:

Bokcaféet i byn sa...

Yieppie för fredag!!! Det kan inte bli bättre!! Här har vi festat på fredagsmys meny från Pastakompaniet i Ystad. Antipasti till förrätt, fylld pasta till varmrätt och tiramisu till efterrätt. Det går ingen nöd på oss denna kväll:-)
Så härligt det låter med slingor och klippning. Skulle jag behöva!
Trevlig helg Lena!
Kram Anna

Fröken Henriksson sa...

Det var ett sovrum helt i min smak - jättefint!

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Frisör, helt underbart!!
O maten + vin lät super, ha en fin helg

Klem Ana

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin