fredag 4 februari 2011

Meeen!!!!


Att vakna upp till en fullspäckad fredag till ljudet av snöplogen var inte vad jag tänkt mig idag... Nu ska det ju bli vååååår!!!! Jag får njuta av min tjugo vita krispiga tulpaner på köksbordet en liten stund till, sen bär det av till jobbet igen! Vi har fått in galet mycket fina saker, gardiner och möbler och vi packar, bär och stylar som om livet hängde på det!!!

På tal om vår. Gissa vad dagens bild föreställer... Rätt svar hittar du längre ner!

Jag hittade en nyöppnad amerikansk deli på NK i söndags. De hade riktigt bra BAGELS så det fick följa med en påse hem till frysen. Ibland måste man unna sig... Det är ju så gott att lättrosta och bara stryka på lite cream cheese eller om man vill lyxa lite; rökt lax! Mmmm...

Ha en utomordentligt trevlig FREDAG alla goa besökare!!!! Psssst. Ni har väl inte missat tävlingen om en Robert Radio? Den hittar ni längre ner i bloggen! Lycka till alla som anmält sig!

Och ja, just det. Bilden föreställer tulpanodling i Holland. Magiskt.


10 kommentarer:

Carin sa...

Hallå! Ja du.... Det här slasket kunde vi vart utan...

Ååå, kommer inom i dag el i morgon... Måste ju spana in allt, nytt fint!

Ha en härlig fredag! Kraam Carin

4U2 sa...

Men, det är inte ditmålat alltså? Fantastiskt!

Bibban sa...

Åh krispiga tulpaner det är vad jag behöver åså lite nässpray ;)
Kram

Att vara någons fru sa...

Åh bagels med cream cheese! Vilken craving jag fick nu!

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Mumsigt med bagels och creme cheese!! Här har vi just ätit god thaimiddag. Kanske du är trött på efter några veckor?! Vilken häftig bild! Holland under tulpansäsongen måste vara ngt alldeles extra! Läste ett reportage med ljuvliga bilder från öppen trädgårds helg i Amsterdam för ngt år sedan. Fantastiskt vackert!
Trevlig helg!
Kram Anna

Anna sa...

Cool bild, jag trodde den var manipulerad!
Jag blir SÅ sugen på att besöka er butik...men det får vänta till sommaren. Och så kom jag nu på att jag glömt beställa lampan...
Ha det!

Mycket annat & lite betong sa...

Snön som kom idag kunde vi ha klarat oss utan! Men jag tror att den smälte igen.

Vilken bild och vilka färger! Och så köper vi vita tulpaner!

Trevlig kväll!
Agneta

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Bagels, tilpaner...o här har vi storm...hela helgen som det ser ut.

ha en fin helg o tack för den fina, färgglada bilden, Klem Anna

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Vad vore livet utan "unna sig"!
Säskilt i detta väder och när våren känns långt borta...

Helt otrolig bild!

Go helg!
Kram Mimmi

Snäckskalsdalen. sa...

Fin bild!
Och jag vill inte låta pessimistisk och så, men det blir inte vår i februari, det är ingen vårmånad, det är en vintermånad eller en slaskmånad och det är skittråkigt och inte mycket att göra nåt åt.....tyvärr....men hoppas kan man ju!
Kram

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin