måndag 21 november 2011

Vad som är kvar...




Jag gick ju ut med en mer än generös rea förra veckan på kvarvarande lakan från Beach House Company. Det rasslade till i mailen och nästan allt gick åt direkt, men...

...detta är vad som är kvar till 40% rabatt:

1 st lakan dubbel (ord 799 nu: 479)
1 st lakan enkel (ord 599 nu: 359)
1 st påslakan helvitt (ord 1195 nu: 717 - bild ovan)
1 st påslakan sand/vit (ord 1195 nu: 717 - bild ovan)
2 st påslakan coffee enfärgat (ord 1195 nu: 717 - bild ovan)
2st örngott coffe (ord 325x2=650 nu: 390)
1 st örngott helvit (ord 325 nu: 195)
4 st örngott sand/vit (ord 325/st nu: 195)
2 st örngott grå/vit (ord 325/st nu: 195)

Jag ser helst att man försöker köpa set så långt det går!

Först till kvarn att tjäna en hacka! (kvinnlig logik...)



5 kommentarer:

Bokcaféet i byn sa...

Hej där!
Mysiga sängkläder du visar! Just nu är jag dock inne i en vilja resa konstant period och då mäter jag alla utgifter i resor så att avstå från två påslakan blir en fjärdedels weekend etc..kvinnlig logik det också!!

Det lät som du bjöd dina grabbar på en härlig middag igår. Lergryta låter toppen! Jag försökte lämna ett meddelande hos dig imorse men det försvann bara. Jag hade inte loggat in på min blogg ännu då. Trist men ett ganska litet problem förstås...!!
Här njuter jag stillsam måndag kväll. Sonen sover och mannen bakar bröd. Inte tokigt att få sitta och knappa på datorn intill vovven då.
Sköt om dig Lena!
Kram Anna

Johanna Stålros sa...

Härliga sängkläder, och bilden i förra inlägget är underbar, vart kommer den i från? Kram Johanna

Ingrid sa...

Tusen tack, i dag kom mitt paket med den fina setet som jag beställt av dig. OMG så mjukt!! Finns det kvar något alls? Blev lite sugen...på ett till set ;0)

~Ingrid

Anonym sa...

Hej Dubbel lakanet skulle jag vilja ha. Hur gör jag då??
gittan_olss@hotmail.com

Anonym sa...

Hej Dubbel lakanet skulle jag vilja ha. Hur gör jag då??
gittan_olss@hotmail.com

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin