torsdag 3 november 2011

TÄVLING!!!


Stolar och kista finns hos oss också!

Vi kommer att fira halvmiljonen (500 000 besökare - det är ju helt galet!!!) flera gånger om här på bloggen före jul och vi startar med två fina öljettlängder (till ett värde av 1295:-) i linnefärg och rött tryck från

Vill du vara med i dragningen lägger du in en länk med bild till tävlingen på din blogg, gillar oss på facebook (HÄR) och skriver en kommentar i detta inlägget, och har du ingen blogg behöver du skriva med en mailadress! Lätt va?

Jag drar en vinnare om en vecka - den 10 november!

LYCKA TILL!
Och tack för att du kikar in!



53 kommentarer:

Livingroom sa...

Först ut i denna tävling... Grattis till ½ miljonen. Helt otroligt massor..Länkar med bilden och hoppas på tur .

Vita Falkens Lantliv sa...

Wow, jag är med! Jag länkar, gillar och kommenterar;)

Kram Susanne

Carina sa...

Vilket fint sätt att fira det hela på...är ödmjukt tacksam att få vara med på ett hörn. GRATTIS :)

Anna sa...

Underbart fint pris. Jag är givetvis med och tävlar.

anna9@telia.com

Eddan sa...

Grattis till de stora antalet besökare och lycka till även i fortsättningen :-)!

Jag gillar på Facebook sedan tidigare (Anette Kristoffersson).

Jag har länkat till tävlingen i vänstermarginalen på min blogg och nu håller jag förstås tummarna allt vad jag kan ;-)!

Kram från Anette

Nina sa...

Jag är inte förvånad att bloggen är uppe i en halv miljon. Älskar bloggen och inte minst butiken.

Besöker bloggen dagligen och butiken så ofta jag kan. Gilla gör jag självklart!

Mvh

Nina
ninalundberg81@hotmail.com

Anonym sa...

Underbart fina grejor! Jag vill va med, men har ingen sida. Min mailadress är ingbritt@brevet.nu

Hälsningar från Matilda i Finabos mormor

Monica sa...

Grattis till halv miljon, tänk vad denna värld blir liten med detta forum, oh vilka fina längder,Gillar dem , hoppas på tur, länkar och lägger bild i min blogg! Kram Monica

Helen sa...

Stort Grattis! Gillar er på fb och älskar våra tjej-utflykter till butiken. Är gärna med och tävlar. Kram/
helen.einarsson@telia.com

Hemmet i Vitt sa...

Oj!! Snaka om många besökare :) Gillar er redan på Facebook.. Har länkat till tävlingen via min blogg och hoppas på en himla massa tur!! Dom gardinerna skulle bli så fina i vårt nya vardagsrum :)

Kram

JennyRagna sa...

Jag har gillat på Fejjan sen länge länkar på bloggen och håller tummar och tår:)

Coolaannna sa...

Hej! Ja jösses 500 000 besökare, grattis men jag förstår att folk kikar in på din fina sida.

Jag kastar mig in i tävlingen om de fina Svaneforstygerna.

Länkar från min blogg och gilla det har jag gjort för lääänge sen!

Kram Anna

Unknown sa...

Jag är såååå med!! Jag har gillat sedan länge, länk ligger i bloggen och nu kommentar! Och nu håller jag tummarna för snygga gardiner till nya hemmet!

Ha en härlig torsdagskväll!
Kram Maria

Sara sa...

Kanske är det min tur att vinna?!
Gillar, ja absolut!
Någon blogg har jag inte, men här kommer min e-mail:
sara_kristina@hotmail.com

Grattis till antalet besökare! Vad roligt!

Ser fram mot julmys och vad hade passat bättre än ett par nya fina gardiner!
Varma hälsningar från Sara!

Sara sa...

Kan tillägga att jag numera bor i Småland så jag kan inte besöka er så ofta som jag skulle vilja....MEN, skickar därför svärmor att handla åt mig!

Tack för god sevice!
/Sara igen!

tiiti66 sa...

Grattis till alla besökarna.
Jag är så gärna med i tävlingen. Jag själv har ingen blogg, så länka kan jag tyvärr inte.
teijadotlentoatelisanetdotfi

Carin sa...

Klart att jag är med!!! :D

500 000, det är stort.... GRATTIS!

Gillar på FB gör jag sedan länge....

Kraaam Carin

Anonym sa...

Hej vad kul med tävling har ingen blogg men vill jätte gärna vara med och hoppas på tur mvh helene
kaitaipale@hotmail.com

Satu Pysselblogg ! sa...

Grattis till en underbar blogg, länkar så gärna hit! Hoppas på tur!
Kram Satu

Anonym sa...

Hej och stort grattis.

Jag gillar er på Facebook och vill jätte gärna vara med i din tävling. Svanefors har så mycket fint!!

Hälsningar
Kamilla
kamillae_tenhult@hotmail.com

Mys och hemtrevnad sa...

klart jag vill vara med...har gillat på fb och kommenterat...nu håller jag tummarna...kramis semlan

Anonym sa...

Dom hade passa utmärkt i mitt kök och du skulle jag verkligen vilja ha ,så jag tar chansen och är givitviss med i er tävling.evahanzzon@live.se

Anonym sa...

Klart jag vill vara med
lindaghr@hotmail.com

Anonym sa...

jag har ingen blogg men gillat er på Fb. Jag vill jätte gärna vinna ;=)
maggan.stahl@passagen.se

Anonym sa...

Har ingen blogg, men tävlar gärna=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Anonym sa...

Grattis till det otroliga antalet!!
asaojdal@ hotmail .com
Är gärna med och tävlar!

Anna B sa...

Otroligt va många besökare, men inte konstigt eftersom ni har en kanonblogg!!

Tipsar och gillar på fb - Anna Berglund

hillevianna@hotmail.com

La sa...

Gillar och kommenterar!
dressyrare@gmail.com

Anonym sa...

Grattis till ½-an miljon.Vill,vill, vara med på utlottningen på den fina vinsten. Har gillat, kommenterat,ej länkat har ingen blogg.
Lycka till!!

lisbeth_andersson054@telia.com

Helene sa...

Vilken rolig tävling! vill absolut vara med! Hoppas hoppas... Har ingen blogg men emajl:
helenedrugge@hotmail.com

Anonym sa...

Åh, jag som älskar Svanefors gardiner! Grattis till så oerhört många besökare, wow!

annalena77(@)hotmail.com

Ann-Sofi sa...

Åhh skulle jättegärna vinna =)
Givetvis gillar jag er på FB (sedan ett bra tag) och sedan så länkar jag på min blogg

Jenny sa...

Så roligt med alla besökare och så roligt att fira det med tävling!!!
Jag länkar, och gillar gör jag ju redan ;)
Kram Jenny

Sofia sa...

Jag är med och länkar och gillar gör jag ju redan. Här är min kommentar oxå.

och här är min länk!
http://blogg.backebo.se/2011/11/06/vill-ha/

Bella sa...

Grattis till alla besökare och så trevlig med en tävling med så fin vinst :) Klart jag vill vara med!!

Länkar på bloggen med bilden och håller tummarna!!

Kramar Bella

Cecilia sa...

Jag gillar er redan på Facebook, och har länkat till tävlingen från min blogg nu. Jag som inte har så många gardiner ännu tycker att det vore fantastiskt att kunna hänga upp julgardiner! :)

Mvh Cecilia

Miruschka sa...

Jag hittade hit via Bellas blogg och det skulle inte vara helt fel med nya gardiner;)
Har gillat er på FB och ska länka, så nu är det bara att hoppas på tur!
//Marie

Linda sa...

Åh, vilka snygga gardiner!!

Länkat på bloggen, gillat på facebook och hoppas på tur!!

Kram Linda

lindasve83@gmail.com

Fiffiga Systrar sa...

Vilken härlig tävling! Den vill vi verkligen inte missa!

Vi kniper 3 lotter!

Länkar gillar och kommenterar.

Ha en fin dag!

Kram Elin och Emelie

marina sa...

å de hade passat fint i mitt nymålade kök :) fina fina
Tummen upp på FB :)
mariina@live.se
/Marina

Marias Collage sa...

Grattis till Alla besökare!!

Gardinerna är såå fina, gilar hela serien, det är så fint med linnefärgen och det röda tillsammans, rustik julkänsla :)

Jag gillar redan på FB, och har länkat i bloggen.

Ha en fin dag!

Anonym sa...

Oj en halv mille, det är många det, gratulerar!
Fantastiskt vackra gardiner <3

Jag har ingen blogg men gillar på FB :)

Anna

anna.nilsson_72@telia.com

Rapport till Vänfors sa...

vill absolut vara med på er utlottning...kommenterar, gillar,länkar och hoppas på tur.

Kram Annika

vitagavlar.blogspot.com sa...

Jag är gärna med! Jag länkar till min blogg och gillar på fb!
Ha en fin kväll, kram Lisa

Anonym sa...

Va kul,grattis!Är gärna med och tävlar gardinerna är ju helt ljuvliga.Kram/Ulrika

ulle65@spray.se

Katja P sa...

mycket mysig blogg har du. Trevligt med tävling efter så många besökare och gardinerna är jättefina. Jag gillar er redan på facebook...här kommer min email: katja.pyttynen@bredband.net

Hälsningar
Katja

julstugan sa...

Grattis till otroliga 500 000, jag länkar och gillar, vem vill inte ha dessa underbara gardiner.

Linda G sa...

Stort grattis till alla bloggbesökare! kollar själv varje dag (har inte lyckats att "inlägga" med mobilen) Bloggen är väldigt inspirerande och kul! Likaså butiken... Hade tänkt dra med mig karln i helgen o få lite inspiration... :0)
Mvh Linda Gustavsson
guinness_55@hotmail.com

Lisa sa...

Oj hur har man kunnat missa den här fina bloggen. Men här är jag nu iallafall. Självklart vill jag vara med på utlottningen. Oj så mycket fint det är att se på här.. Ha de så gott..

Kram Lisa

Anonym sa...

Hejsan
Wow vilken vinst i din tävling
Tänk att få vara den lyckliga vinnarenn lagom till jul
Gillar på Fb men har ingen blogg
Hälsar
Lena i Kalmar
lena.idbrant@telia.com

Lotta sa...

Jag är också med! Du hittar mig på fb under namnet Lotta Claeson fd Wiberg. Länken hit är:

http://lottaochlivet.blogspot.com/2011/11/tavling_5749.html

sandra sa...

Åhh, va fina, ser att du ska dra idag, jag hoppas jag hinner vara med i utlottningen! Kram sandra!

Elzie sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen. Länkar till dig också.
Kram Elzie

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin