söndag 20 november 2011

Favoriter i repris





Alltså - finns det något mer klassigt/klassiskt än Slettvols miljöer?!


Jag sitter ensam (mannen sätter upp värmefläkt på jobbet - tack för det:) i soffan med en balja kaffe och väntar på reprisen av Så mycket bättre. Jag gillar Lena Ph starkt så detta får inte missas! Jag vet att vi har tv4play men det känns mer riktigt på tv:n liksom. Plus att storleken har betydelse, på skärmen alltså...

Vi bokade biobiljetter sent i går och drog och kollade på Huvudjägarna efter Jo Nesbøs bok med samma namn och det var en av få filmer som jag verkligen uppskattat efter att ha läst boken! Helt skruvad, rolig och äcklig. Hur gick det ihop?

Nej, nu börjar det! Nämnde jag att jag funderar på att åka till Ikea idag? Hm får återkomma om tanken blir till handling... Nu: Lenas dag!




1 kommentar:

Att vara någons fru sa...

å helvete!!! Hur kunde jag missa så mycket bättre igår?!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin