tisdag 1 november 2011

Nu är det jul - och födelsedag...








...igen!

Det har blivit många timmars jobb både morgon och kväll de senaste dagarna för vi har julat i butiken. Vi är inte klara men har gjort en mycket bra början! Jag fotade lite innan jag gick hem i kväll och de flesta bilder är för mörka - dessa gick emellertid att använda. Kolla in årets häftigaste adventsljusstake av rördelar!
Fler bilder kommer...

För nitton år sedan - vart f-n tog de åren vägen? - låg jag på förlossningen och svor åt den som stod närmast och sög på lustgasen som om min sista stund var kommen, så idag firar vi finaste William som fyller år! Jag bjussade på lunch i dag på hans födelsedag och det är en ren fröjd att gå på stan med en sån stilig kille!


Och imorgon blir det tävling! En halv miljon. Jösses.





4 kommentarer:

Skumpa och Spaljé sa...

Vad många goda tips du har om Palma, hur åkte ni och vilket hotell rekommenderar du?

Kram Helena.

Coolaannna sa...

Vilka fina bilder Lena! Det ska bli mig ett rent nöje att åka bort till din butik.

Ska samla ihop några vänner också.

Den var hur grym som helst, adventsljustaken!

Kram Anna

Idehadas sa...

La navidadesta a la vuelta de la esquina...
Esta bien empezar a prepararse...

Saludos

http:idehadasinteriorismo.blogspot.com

Charlie sa ... sa...

Vad fint det blir!!!

Jag har 19-åring också, som snart blir 20! Vart tog åren vägen???


KRamar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin