måndag 7 november 2011

Helgrapport



Nyinkomna artiklar från Nordal! De tuffa kuddarna har fått följa med mig hem...


Det blev ingen bio igår, vi missade den med tio minuter... Men det blev konst, lunch, fika och titt på ny bil. Bio får vi ta en annan gång.

Nämnde jag att vi var och såg på Eldkvarn i fredags? Hm, nej kanske inte. Plura leverarade sina gamla hits på lång rad med avbrott för tre av spåren på nya plattan som kommer denna veckan. Bra ljud, bra musiker och sköna lirare - plus en riktigt bra middag före konserten på denna lilla kvarterskrogen gjorde kvällen! Att vi sedan hamnade på efterfest och kom hem alldeles för sent för lilla moi som skulle stå hela dagen i lördags och laga julmat är en helt annan historia...

Nästa helg firar vi världens bästa pappa med kalkonmiddag!

Ni har väl inte missat tävlingen? Vinnare dras på torsdag!

Njut veckan mina vänner!


3 kommentarer:

Pernilla sa...

Visst var Eldkvarn bra!
Jag kan säga att värden på den där efterfesten serverade alldeles för mycket Cava.
Jag dras numer med värdens magkatarr...

Bokcaféet i byn sa...

Låter som en kanon dag! Så härligt! Eldkvarn hade jag gärna lyssnat på.
Sköt om dig Lena!
Kram Anna

Knaada sa...

Bio - äsch det är överskattat, egentligen är det väl mycket mysigare att missa den och umgås på riktigt istället :)

Vilket fantastiskt skåp!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin