måndag 28 november 2011

Julfint hem











Denna dagen har inte riktigt blivit som jag tänkt mig så ni får kika på ett julfint hem (om jag inte minns helt fel har jag visat det här på bloggen en gång innan, men det är så fint så det är värt att se igen) som jag lånat från Sköna Hem. Min favvis är att hänga kransar i fönstren!

Jag som hade tänkt fota både det ena och det andra i butiken i dag, men som sagt... Tur det finns en morgondag...

Här har stormen blåst ner ledningar och träd så det är febril verksamhet runt om med motorsåg och dylikt. Hur har ni det? Strömlöst?



Pssssst.... min utlovade tävling efter över 1000 gillare på fejjan (HÄR hittar du oss) är inte bortglömd, den ligger bara till sig lite... Återkommer om den i veckan!




5 kommentarer:

by JODY sa...

Vilka fina bilder, precis vad jag behövde idag efter min fattiga ursäkt till pynt!

Anonym sa...

Fint! Borde bege mig ut i skogen snarast o göra egna kransar, det är så fint!

Charlie sa ... sa...

Favorit i repris ;)

SÅ vackert! Jag minns bilderna från SKöna Hem.

Jag hänger alltid kransar i fönstrena. Det blir totalt tre ganska stora kransar i köket och det blir jättefint. Har använt röda band men tror jag ska använda vita som på bilden!

Aratorps Lena sa...

Ja Lotta, ta vita!! Superfint! Jag har också kransar i mina fönster! :)

yanmaneee sa...

off white shoes
birkin bag
longchamp
golden goose
curry shoes
a bathing ape
chrome hearts online store
kobe sneakers
paul george shoes
kobe byrant shoes

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin