torsdag 24 november 2011

Nytt skåp!





Minns ni att jag skrev om ett nytt skåp för några veckor sedan som var på väg in? Nu har det kommit och ett blev plötsligt fyllt med fint porslin från Green Gate! Superfräscht i svart plåt och spröjsade glasdörrar med måtten 114x120x36.
Pris? 7690-

Nu ska jag snart dra mig hemåt och i kväll blir det mackor eller hämtmat kan jag säga om nu inte min käre man ställer sig vid spisen och det är ungefär lika sannolikt som om det plötsligt skulle börja snöa... Trevlig kväll!


4 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Skåpet ser helt underbart ut...Kram Johanna

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Vilket skåp! Så fint. kram Victoria

Carin sa...

Skåpet är heeelt ljuvligt, Lena!

Ha en härlig fredag! (Kikar nog inom butiken... )

Kraaam Carin

Finas Pyssel sa...

Det är ju så att man får vårkänslor mitt bland alla julkänslor. Jättesnyggt!!

Jag handlade "rotting"klockor i din butik för ett par veckor sedan, de pryder nu våran ytterdörr tillsammans med en hemmabunden krans. Jag blev förtjust i klockorna direkt när jag såg dem hos dig och det blev jättesnyggt ihop med kransen.

Kram Fina

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin