lördag 26 november 2011

Rainy days...




Regniga och stormiga dagar rullar förbi och jag börjar undra om det ska komma någon snö överhuvud taget, men trafiken känns säkrare utan snö så det är lite kluvet det där... Framförallt är det bra med fria vägar när alla våra långväga kunder ska köra till oss!

Nu har jag jobbat färdigt för denna veckan och det känns kan jag lova - vilken vecka!!! Tusen tack alla fina kunder som kommer till oss!!
Nu ska jag rota fram mina stakar och fixa lite inför första advent i morgon - om jag orkar...

Trevlig kväll!



7 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Ljuuuvlig bild! Fin helg på dig.

Smultron på ett strå sa...

Underbar bild! Här är orken slut, så det blir pyntning imorn! //kram maria

Deb sa...

Adorable photo ♥

Ingrid sa...

Den bilden är för fin. Om du kika in på min blogg får du se hur fint det blev med lakanen som jag köpte från dig. Har länkat från inlägget till dig.

~Ingrid

Bokcaféet i byn sa...

Oslagbar bild Lena!
Du är en mästare på att hitta läckra bilder!!
Här stormar det just nu för fullt. Men hellre det än drivande snö på vägarna. Önskar dig en mysig söndag!
Kram Anna

Charlie sa ... sa...

Ah, vilken sötnos! Härlig bild.

Jag fösrstår om det har varit intensivt de här dagarna. Hade jag bott närmare hade du haft en kund till ;)

Julkänslan har intensifierats här, inte för att det är kallt men för att jag dragit igång musik med rätt känsla, vackra ljusstakar, lite nya kuddar...små detaljer som gör skillnad. Fyllde min stora gladburk med peppisar. Det ser mysigt ut :)

Kram och glad advent!!

dagliga smulor sa...

haha, härlig bild !

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin