fredag 4 mars 2011

Drömkök




Ni missade väl inte fina Maries kök i senaste Sköna Hem? Hon bor i ett ljuvligt sekelskifteshus inte långt från mig. Hon hade vett på att träffa en man med fixar-kunskaper också, så de har förvandlat det gamla huset till en våt dröm för inredningsintresserade människor som mig...

Om ni vill kika in i hennes badrum gör du det här... Vad var det jag sa. Ljuvligt...

Jag sitter och försöker smälta lunchen som idag bestod av ugnspannkaka och lingon. Näring på hög nivå... Får fixa lite bättre i kväll för då är det FREDAGSMYS!!! Jippie!!!


2 kommentarer:

Jenny sa...

Oj oj oj, vilket drömkök! Och badrum! Ja, lite avis blir man ;)
Japp, vi hade det trevligt Robert och jag, hihi! Den är ju bara så bra, lätt att få in kanalerna! Tänk att en radio kan förgylla tillvaron så bra!
Ha en jätteskön helg, kram Jenny

Bokcaféet i byn sa...

God morgon Lena!
Så var det lördag. Underbart!
Vilket fint kök du visar! Mkt smakfullt! Här väntar snart barnvagns- och hundpromenad. Skönt att komma ut!
Ha en toppen lördag!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin