söndag 16 maj 2010

Hemma hos Meg Ryan














Jag hittade ett hemma-hos reportage i ELLE Decor hos en av mina favoriter Meg Ryan i hennes sommarhus ute i Martha´ s Vineyard. Trevligt som bara den. Lite mixad inredning med lugn färgskala. Ljust och fint med havet som fond. Meg är ju absolut en av de bästa i genren romantiska komedier (jag har allihop i samlingen) med början i den briljanta När Harry mötte Sally (-89) och sen rullade det bara på... Ni kommer väl ihåg Sleepless in Seattle (-93), You´ve got mail (-98) och Kate and Leopold (-01). Inte att förglömma hade hon ju även en roll i Top Gun redan -86 och en massa andra däremellan... Hon har en skön stil som stått sig genom åren tycker jag.



Om du inte anmält dig i min tävling om ett stort lyxigt fårskinn är det inte försent! Dragning nästa måndag! Skrolla ner så hittar du den!





2 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

Jag gillar meg ryan oxå´. Ha en underbar söndag. Kramis semlan

Fröken Machuna sa...

Ja hon hade ju det fint.. Lite mer personligt än vad jag hade trott att de där borta i AMERIKAT skulle ha :)

Fröken M

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin