tisdag 8 mars 2011

Mija Kinning


Jag tycker Mija Kinning går från klarhet till klarhet! Hon är den i särklass bästa inredaren på TV just nu och gudarna ska veta att det finns många...
Kvällens program var en riktig höjdare och resultatet med platsbygd bokhylla, taktapet och ursnygga lampor var roligt att se! Ett drömhus med dubbeldörrar både inne och ute, höga golvlister och många spröjsade fönster. Ja, ett hus jag inte sagt nej till precis...

På tal om många inredare på TV. Snart gör de väl inget annat än inreder, lagar mat och föder barn... Jag är så trött på TV:n och tillbringar väldigt få timmar i veckan framför den. Datorn eller en bok får min kvällstid. Hur är det med er? Mycket TV?

Förresten, blev det någon semla idag? Jag tvingade i mig en i morse till fikat. Är faktiskt inte så noga med semlor... Men är det fettisdag, så är det.


3 kommentarer:

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Såg inte kvällens avsnitt, är rätt trött på alla bygga-fixa-svettas-inreda-tok teknik utrustade-hus på tv. Men får nog ta och se detta avsnitt på datorn nu när du rekommenderat det! Älskar fina bokhyllor, inbyggda eller fristående. Vi missade semlor idag men tar friskt igen det andra dagar:-) Har snöat in helt på den engelska landsbygden och ikväll tog Escape to the Country med oss till vackra the Cotswolds. Dit vill jag förstås (fniss!) åka!!!
Önskar dig en fin onsdag!
Kram Anna
Ps. Åkte tidigt till jobbet imorse och fick se solen gå upp ur havet. Vad mer kan man önska en tisdag morgon?!

Pernilla sa...

Jag ÄLSKAR semlor men har tyvärr inte ätit nån idag.
Jag kan säga att det blir inte mycket tvtittande för mej heller. Idag tex, jag är ensam hemma med kidsen, fixar dom inför natten, läser först för den ena och sen den andre. Sommar som en stock jämte Ansgar kl 20.15 ca.
Nu har jag bara förflyttat mej från hans säng till min.
Där har du min kväll...
Godnatt!

Jenny sa...

Hej! Kul att se dig! Och kul att du fick träffa din vän igen!
Och till dagens inlägg; Ja Mija är superduktig! Och jag såg inte kvällens avsnitt, var på jobbet då, men det är sååå bra att det finns på 4play!
Skulle vilja läsa mer böcker och titta mindre på tv...
Självklart blev det en semla idag, mums!!
Kram Jenny

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin