söndag 20 mars 2011

Kanske...






...något i denna stilen? Jag sitter med min andra kopp kaffe och surfar på hus. Detta är Sävsjö Trähus. Ser ut att kräva en tomt med sutteräng. Får väl ge mig ut och leta...

Här är det en disig och kall söndagsförmiddag men småfåglarna går bananas utanför fönstret och jag har hört att tranorna siktats och det betyder att våren är på väg. Jag måste komma igång med lite träning men motivationen har inte riktigt slagit klorna i mig (förutom att byxorna är mer än lovligt trånga) och jag verkar inte kunna skaka av mig vintertröttheten. Vad jag behöver är väl ljus, luft och långa promenader...


Med önskan om en helt fantastisk söndag!


Förresten! Har ni sett att Pia på Skogslyckan ordnar bloggträff? Jag fick ett mail av Pia och hon berättade att bussen kommer till Fritsla och till min butik! Jättekul! Ni är så klart MER än välkomna! Fantastisk idé! 
Hoppas det är många bloggisar som hänger på!





2 kommentarer:

Pernilla sa...

Så fint! Skulle väl passa dig?
Men snart är barnen helt utflugna, vad ska du då med ett så stort hus till?
Räcker att du har ett rejält vardagsrum och ett enormt kök, det är ju ändå där gästerna samlas ;)
Ha en härlig söndag!
Kram

Anonym sa...

click this link here now best replica bags online navigate to this website Check This Out useful reference Source

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin