fredag 11 mars 2011

Final!





Jag är så trött, så trött... Som tur är skiner solen och jag undrar om det inte är fredag? Ikväll blir det att ta på finkläderna till finalen i På spåret. Det är ju så roligt att Haags möter Apelgren/Benno! Kan ju inte bli annat än superkul... Ja, gotta er gärna i mitt tråkiga Svensson-liv. Här händer det nämligen inte mycket just nu!

När jag fått i mig lite kaffe ska jag ladda ner nytagna bilder från butiken och vår outlet. Vi har fått in SÅ mycket möbler som vi satt röda lappar på... Spännande va? ;)

Ja, bilder har väl inte så mycket med texten att göra idag... Annat än att jag hade kunnat somna i den fina hänggungan när som helst...


Bilderna har än så länge bara hamnat på Facebooksidan... Kika gärna där. Massor av fina fynd!




6 kommentarer:

Pernilla sa...

Ja, jippi, det är fredag!
Lite skumpa tll finalen kanske?
Här får vi spela in på spåret för kvällen är vikt åt Lets Dance.
Och det är ju en annan final imorgon man inte får missa ;)
Ha en bra helg!

Aratorps Lena sa...

Hihi. Många finaler blir det...

Att vara någons fru sa...

Å jag vill ha en hänggunga. Och sol. Och ett magnoliaträd. Sen kan det bli helg :)

Fröken Henriksson sa...

Åh, en sån där hänggunga skulle jag vilja ha :)

Jenny sa...

Härliga fredag!
Attans vad synd att jag inte bor närmare, hade jag gjort det så hade jag kollat in de röda lapparna garanterat ;)
Ha en myspysig kväll, kram Jenny

Bokcaféet i byn sa...

Underbar hänggunga Lena!
Den skulle jag gärna vila eller läsa en bok i! Här trädgårdsfixar vi idag varvat med skidskytte!
Snart är det herrarnas tur i masstarten. Heja Sverige!!!
Ha en riktigt skön lördag!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin