torsdag 3 mars 2011

Pioner




Oj, var tog denna lilla torsdagen vägen??? Jag måste ta en snabb vända på bloggen innan kudden och min spännande bok ropar på mig... Dagens bilder är från butiken. Pionen (som är min absoluta favoritblomma i trädgården) "på stam" är ju helt underbar och man kan knappt tro att den är konstgjord, eller hur? Spegeln (ca 190 cm hög) med gamla fönsterluckor bakom blomman kommer från PB Home, en riktig pärla! Tofflor från Calou så klart och möbler från Artwood.

Jag återkommer i morgon, och då är det FREDAG igen! Tjoho!

Förresten! Lyckosten Jenny som vann radion här på bloggen för någon vecka sedan har fått hem snyggingen! Kolla in bilder från hennes kök HÄR! Den passar som handen i handsken, Jenny... Kul!


3 kommentarer:

Jenny sa...

Ja, härliga fredag på G!
Jättefina pioner, ja det kommer ju mer och mer fake-blommor som är riktigt fina!
Ha en skön fredag önskar jag dig, kram Jenny

Karna sa...

Åhhh så fin, elsker peoner...så dette var jo kjekt å se....Ha en fin helg!

Att vara någons fru sa...

Pioner *dreglar*

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin