tisdag 22 mars 2011

Siffror






Jag tycker det är riktigt fräscht att skriva husnumret i bokstäver! 


Det är inte lätt att hitta dock... Jag har försökt, men inte lyckats. Någon som vet vem som levererar fina för utomhusbruk?


Idag har jag kniven mot strupen, som vanligt... Jag har en monter på TUR-mässan i Göteborg i helgen tillsammans med resten av TYGRIKET. Och jag är INTE klar med planeringen. Det är min to do idag. Jag hinner nog inte ens svara i telefon utan MÅSTE göra det jag ska... Jösses. Snacka om att be om magkatarr...






5 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Du kan väl bara använda vanliga schabloner och utomhusfärg?

Aratorps Lena sa...

Ja, men det kan jag inte sälja... Annars jättesnyggt!

Jenny sa...

Det är sååå snyggt med bokstäver! Om jag hade bott i hus så hade jag haft det! Hoppas du hittar några bra och snygga ;)
Lycka till med dina to do saker!
Ha det så bra, kram Jenny

Anonym sa...

Fasadsiffra.se har en hel del snyggt.

Eva-Britt

Fia sa...

Vi hittade våra på Village i Visby.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin