torsdag 24 mars 2011

TUR 2011


Idag slår TUR 2011 (Turistmässan i Göteborg) upp sina stora portar! Om ni tänkt åka dit måste ni kika in i TYGRIKET-montern på andra våning och se alla fina destinationer (och min lilla monter!) i området kring min butik!

Jag tror upplägget är som så att andra våning är Sverige och första våning är resten av världen - rätta mig om jag har fel. En stor och välbesökt mässa är det hur som helst, i synnerhet för resesugan individer som jag själv. Jag ska nog försöka åka dit på söndag. Jag får åka själv för min käre man lämnar mig nämligen på lördag för en vecka i franska alperna. Val´dIsère närmare bestämt.
Nu måste jag ta tag i denna dagen och det kvickt! Ut i solen med er!

Kika på detta... hihi.

Dagens bild har jag lånat från Allt i Hemmet. Spets och sammetsband har vi såklart i massor. Emaljskyltar likaså! Toodeloo!



Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin