torsdag 17 mars 2011

Fine dining





Godmorgon alla fina! 

Här rusar det på som vanligt! Jag har bilen ståendes med öppen baklucka ute på gården för jag ska iväg på diverse ärenden...

Jag tog eftermiddagen ledig igår och tog med lilla mamsen på utflykt i solen. Det blev en god fika och lite shopping (så klart!!). Köpte mig ett par underbara jeans på Gina Tricot till det fantastiska priset 499 svenska kronor! Makalöst billigt! Det var den nya bootleg-modellen som jag tror heter Vanessa. Snyggt med bootleg och Converse nu till våren, eller hur?

Oj, nu rullar DHL in med mer varor... Hej svejs!


Dagens fina bild är från GRAND. Fina textilier till det dukade bordet som finns i butiken! Servetter, dukar, förkläden, grytlappar och kökshanddukar. Mums!





2 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Heja jeansköp! Så kul när man hittar ngt som passar.

mammamia sa...

Hittade nyss din blogg och ...jisses vad jag blev sugen på tyger igen!!! 20 år sedan sist..hu....hur ska det gå nu.. ;-) Skånekram!!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin