torsdag 17 mars 2011

All Saints






Alltså. 
Kan det vara så att All Saints har de snyggaste kläderna i hela världen? Vi gick fullständigt bananas i den superfina butiken i down town New York förra året, men nu är jag så sugen på att boka en liten tripp till London bara för att kunna klämma och känna på allt det fina... Crazy? Jag vet. Kolla hemsidan HÄR så förstår du vad jag menar...


Förresten finns det väl mer crazy saker att hitta på än att åka till London? Man slipper ju i alla fall jet lag och det är mycket värt...




6 kommentarer:

anette sa...

Gillar du inte Eva i Wallas kläder? Finns ju i Fritsla, URSNYGGA. Du måste bara gå o kolla! Kram Nettan

Aratorps Lena sa...

Jo, jättefina!!! Men kanske inte på mig... Men till midsommar vet man aldrig, då passar krispig bomull, broderier och kjolar i många lager! Tack för tipset, Anette!

anette sa...

Klart det är fint på dig! Allt är fint på dig gumman. Ha en fin kväll

Tulipa sa...

Hej Lena!

Har du gått Sköna Hems inredningskurs, det har jag funderat på många gånger..men inte kommit längre... men det finns ju många dos and dont`s som är väldigt intressanta! De pratade också om en stor matta för att möblerna inte ska flyta runt vid soffgruppen, men då blir det ju en mega matta, det får man spara till...

Har du någon erfarenhet av Howardsoffor, Mios heter ju Oxford, när det gäller stoppningen. Jag är så osäker om jag ska ta dun eller kallskum...supermjukt eller lite mer normalmjukt...

Tack för intressanta tankar!

Kram Mariette

Att vara någons fru sa...

Ja gud, de får man inte nog av!

Carin sa...

En resa till London är ALDRIG fel! ;) Kul att jag kunde bidraga med lite inspiration.... :D

Ha en toppenfredag! Kram Carin

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin