söndag 27 mars 2011

Greige


Jag är lite sen för jag ska åka in till Göteborg och hämta hem mina prylar från mässan. Innan det ska jag ta mig en rejäl tur runt och få rese-inspiration och kanske även en god lunch. Har suttit länge denna morgon med tidningar, kaffe och dator och hittade denna fina bild inne hos Anette och den verkar vara från den nya spännande tidningen Sköna Hem Country life.
Det är makalöst snyggt att blanda grått, beige och rotting! Artwoods fina 1924 fåtölj och Hudson-soffa med grå dynor gör sig bra i denna miljön och det är läckert att våga ta oblekta linnegardiner till grå vägg. Vilsamma färger till sommarhuset eller hyttan!

Intresserad av möblerna? Ring eller maila mig för offert!

Ha en skön söndag allihop och glöm inte att ställa om klockan!! ;)



4 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Skøna Hem Country Life har jeg gledd meg til lenge,håper virkelig det kommer i hyllene i norge SNABBT!!!!!!!!!!!!Har store forventninger,må vite:)
Og Greige er virkelig en farge å ike,passer til alle stiler enten det skal værte tøft eller elegant eller hva det måtte være....love it:))))
Håper søndagen din også har vært fin!!
toveklem:)

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Snygga möbler!
Fick du några restips på mässan? Den skulle jag bra gärna ha besökt.
Här har vi njutit av sol i helgen. Redan söndag kväll men det kommer fler helger:-) Älskar ledig tid med familjen.

Ha en bra kommande vecka!
Kram Anna

Att vara någons fru sa...

Du och jag har för lika smak för att detta ska vara bra *s* Jag vill ha allt du lägger ut.

Aratorps Lena sa...

Haha! Ja, det kan ju bli ett problem... ;)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin