onsdag 23 mars 2011

Neu Lash


Jag måste bara ge er ett litet tips så här på eftermiddagen. Jag har provat Neu Lash (ibland undrar jag själv vad jag går på för lätta...) som är ett medel som främjar tillväxten på ögonfransen. Man kan ju tro att det skulle vara bluff och båg, men mina fransar har blivit så långa att jag fick frisera dem med saxen häromdagen... Sanning! Man penslar på som en osynlig eyeliner på kvällen och sedan växer de så det knakar!!! En annan som prövat är Lizette och hon verkar också jättenöjd! Dagens tips!
Och tyvärr är jag inte det minsta sponsrad. Jag har surt batalat min Neu Lash alldeles själv. Den lilla förpackningen kostar 895.- och den större 1595.-. Vill man vara fin...


8 kommentarer:

Pernilla sa...

Nu skojar du väl med oss Lena?
Funkar detta verkligen?
Detta är ju drömmen för alla oss med inte så långa ögonfransar,
men fan vilket pris =(
Får väl komma in en dag och ta mej en titt ;)
Kramen!

Aratorps Lena sa...

Nej, jag skojar nästan aldrig...

Unknown sa...

Ja kan bara hålla med dig. Fick Neu lash i julklapp och var skeptisk...har ganska långa fransar ändå, men beslöt mig för att prova....och det stämmer, de blev helt enormt långa...och även lite mörkare tyckte jag..och näe,,är inte heller sponsrad av dem:)
Ha det bra!
Camilla

Bella sa...

Wow, häftigt att det fungerar :) Sådana produkter brukar ju aldrig riktigt hålla vad som utlovas, toppen!!

Kramar Bella

Sassa sa...

Tron verkar allt!! Det låter för bra för att vara sant. Är de inte i vägen snart???<3

Aratorps Lena sa...

Jo, Sassa! Det var därför jag fick ta fram saxen!

Anonym sa...

Använder också New lash och kan bara konstatera. Det funkar!!!

Cina

Made in heaven sa...

Dette må testes ut!! Spennende, takk for tips...

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin