tisdag 22 mars 2011

Garden dreams





Kvällens Bygglov hade en del fint att dela med sig av. Som jag sagt innan så är Mija Kinning väldigt duktig på sitt jobb.
Plexiglastaket över uteplatsen i samma lutning som taket på huset är rent briljant och den svarta dörren är pricken över i tillsammans med planteringslådorna i plåt. Perfekt balans på material. För övrigt ligger växthuset från Vikingland illa till när jag blir med trädgård... Helt ljuvligt...

På tal om ingenting ÄLSKAR jag Plura och hans matlagningsprogram. Önskar att jag satt i ett hörn där i köket och sörplade rödvin och nynnade med lite i låtarna och blev lite på lyset. Varje gång. Konstigt att han inte tänkt på vilken perfekt sidekick JAG skulle vara. Hur som helst; äntligen ett program värt att se på. Eller hur?


4 kommentarer:

Jenny sa...

Åh, det blev så himla bra! Allting, hon är ju så duktig! Vilken koll hon har :)
Kram Jenny

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Satt igår med mantrat: Vill ha! vill ha! Vill ha!
Så underbart växthus!
Gillar Plura me!
Kram Mimmi

erica sa...

Så tänkte jag med när jag såg växthuset... fram tills jag såg priset, 149 000 kr.

Bokcaféet i byn sa...

Härliga bilder! Får nog ta och se det på tv4.play. Vi såg på 8:ans nya trädgårdsprogram, Trädgårdstoppen, igår på datorn. Vilka trädgårdar!!!
Ha en bra kväll!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin