torsdag 25 mars 2010

Våffeldagen och buss...

Idag blir det såklart våfflor till fikat! Det kommer en buss klockan elva så detta kräver minutiös planering och fika lite tidigare än vanligt... Jag har bl. a. ringt in mamma som grädderska! Chefen sover fortfarande och är lyckligt ovetande om allt ståhej. Nu ska jag rusa in i duschen och sedan packa det sista (bunke, elvisp, grädde, sylt hm) för en tidig start.

Nu är våren här på riktigt för vi har inte en sekund över på hela dagen! UNDERBART! Varmt välkomna alla som tänkt ta sig en tur till oss! Skrolla ner om ni vill se lite bilder från vårt "nya" rum i butiken!



5 kommentarer:

Bibban sa...

åh önskar jag kunde komma;))

Anonym sa...

Tänker samma som ovan, önskar jag kunde komma, hehe. Låter gott!
Jackie

Signe 1 sa...

Det finns fler som har våfflor som tema i dagens inlägg ser jag, hihi...

Som sagt, gott i lagom dos:-)!

Kram Sofia

StrandviksVillan sa...

Tusen tack snälla du för grattisarna!
Hoppas det går bra med våfflorna och butiken idag! Jättefint ni har det där!

kram, Ann-Christine

Min plats i solen sa...

Hej Lena!

Först och främst vill jag tacka så jättemycket för de två fina böckerna som jag fick igår. :) Tusen tack! :) Det är alltid lika roligt att få paket och jag ser verkligen fram emot att läsa böckerna. Planen är att de ska bli påsk-läsning. Vi får väl se hur det går. ;)

Sedan vad roligt att ni har fullt upp. Precis som det ska vara med andra ord. :) Synd att det är så långt till er, annars hade jag gärna kikat förbi.

Ha en härligt solig helg och hoppas du hinner andas lite mellan varven med allt jobb?

Kram Lotta

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin