lördag 13 mars 2010

Grattis Anna!


Lilla fina Anna drog hem segern i kväll och vilken låt hon har! Det var många bra bidrag i finalen i år, eller hur? Jag kan fortfarande inte bestämma mig vilken som skulle fått min röst... Mellanakten med alla gamla svenska och norska bidrag var ju lysande! Jag hade min älskade familj samlad i kväll på schlager och mat - italiensk pasta med kyckling, spenat, vitlök och soltorkade tomater. SÅ gott i all sin enkelhet! Se recept HÄR.
Nu känns denna dagen i mina ögon, dags för bingen alltså. Vi har haft en riktig kanonlördag i butiken, kö till båda kassorna i fem timmar... Tack alla goa kunder!

Bilderna lånade från Expressen.

3 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Det lät gott vännen...H jag tyckte att Darin skulle vinna, men hon var helt ok. Dock tror jag inte att vi kommer så långt md den låten.
Stor kram Anne

Krukmakeri hemjord sa...

Jag röstade på Anna..Bästa rösten av alla..
ha de
annbritt

STENLYCKA sa...

Ja visst var hon bra Anna, så duktig och så ung. Hoppas hon klara av all uppståndelse som det kommer att bli framöver.
Roligt för er att det är mycket besökare i butiken.
Ha en bra söndag är du ledig eller är det butiken som gäller?
Kram Raina

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin