onsdag 31 mars 2010

I´ve got mail...

Häromdagen skrev jag ett inlägg om Idas Brygga i Karlsborg och igår fick jag ett mail från en kvinna (och kund!) som berättar hur mysigt det verkligen är där! Tack snälla Inger för mail, information och inte minst de underbara bilderna! Det låter underbart!

Här är ett utdrag från brevet:

Jag läser då och då i din blogg , det var ju så jag hittade din butik, den är så inspirerande och
trevlig. Kanske du inte kan placera mig, men i aug eller kanske sept köpte vi rottingmöbler och
en massa andra prylar hos dej. När jag idag läste att du uppmärksammat Idas Brygga måste jag
ju bara höra av mig. Jag bor ju i Karlsborg (strax norr om) och restaurangen är jättemysig med
den godaste mat man kan tänka sig. Den har fått många utmärkelser. Ligger alldeles vid kanalen
där det under sommartid vimlar av folk och båtarna kommer i massor.
Har ni möjlighet att besöka Karlsborg tycker jag att ni skall göra det. Den här årstiden är det lilla
samhället (ca 6000) ganska så tyst och stilla, men på sommaren blommar det verkligen upp och
många har hittat hit och kommer dessutom tillbaka. Idas lockar många och det kommer ofta bussar
med folk som skall besöka stället och smörja kråset. Håll utkik efter en vacker dag!


3 kommentarer:

Linruz sa...

Tänk vad bloggvärlden kan ge.
Kul att hon hörde av sig.Kanske man skulle ta sig en tur dit i sommar. Låter ju helmysigt!
Ha en fin dag.
Kram Lina

Den där Marie sa...

Vad kul att hon hörde av sig! Det låter som ett toppenmysigt ställe!
Ha en bra dag!
Kram från Jonna ♥

Stjärnor & Champagne sa...

Fantastiskt mail vänne/ Kramkram A

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin