onsdag 3 mars 2010

Trött...

Efter en intensiv dag på jobbet har jag fullständigt havererat här hemma... Säsongspremiär av Grey´s anatomy klockan nio annars inte många knop. Men ibland måste man få släppa allt... Jag har varit grymt trött och hängig en tid, skyller på lång vinter för så fort solen kommer fram känns det bättre. Nu har vi snart fått i ordning det nya rummet i butiken också och det blir JÄTTEFINT! Jag ska ta bilder och visa vilken dag som helst!
Nu ska jag dra mig tillbaka och läsa lite, fick fem nya pocket från Adlibris igår. Gött.

4 kommentarer:

Carin sa...

Kuddarna blev som pricken över i:et! :)

Kram Carin

Linruz sa...

Visst är det ljuset som fattas oss nu.
Trötteten känner vi av många nu i vintersverige.
Håller tumarna att våren snart är här.
Kram Lina

Boviksmarinan sa...

Ha en bra dag!!//Hälsn fr Norrland

Mycket annat & lite betong sa...

Vilken härlig bild, där skulle man kunna tänka sig att ligga och läsa en inredningstidning!

Hälsningar Agneta

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin