torsdag 4 mars 2010

Savon de marseille



Med risk för att ni snart tror att hela min butik består av tvål så måste jag visa att vi fått in de fina pumptvålarna från Savon de marseille. Jag köpte dem med plastflaska. Känns lite säkrare än den klassiska i glas...

Nu känns det som om alla vill ha vår hemma! Vägarna är farbara igen, solen skiner och butiken är full av kunder hela dagen! Underbart! Ni kommer väl?

I kväll sänder de Antikrundan från Borås, och nyfiken i en strut måste kolla om det är någon man känner igen på tv.... hihi.

10 kommentarer:

Love and be Proud sa...

Savon de Marseille det bästa som finns! ;) Ljuvliga dofter....

Tulipa sa...

Kollar på antikrundan...Du kanske själv skymtar förbi..*ler*...

Kram Mariette

Snäckskalsdalen. sa...

Jag kommer till affären! Lite senare!
Agneta

Linruz sa...

Har Oliv tvålen och den oparfymerade men skulle gärna ta ett par flaskor till.
De är underbara.
Kram kram Lina

Aratorps Lena sa...

Ja, de är underbara! Kram kram!

Camilla sa...

Mmm det doftar ända hit...:)

Skall kolla på dem när jag kommer till dej - jobbar du på lördagar, Lena?

Sedan undrar jag om ni säljer mattor? Vill ha en sådan där - vet inte va de kallas - men som ser ut som rotting - till mitt vardagsrum?

Skall visa bild på bloggen ikväll vad det är jag söker:)

Ha en go fredag - kramar!

Nettan sa...

Bara älskar de där tvålarna, kör med dem i båda badrummn!!
Ha en fin helg!
Kram Nettan

Tezz från Kungens Kurva sa...

Ja nu längtar jag verkligen efter vår. Idag är det sol och riktigt skönt ute så håller tummarna för att det är våren som är på väg :)
Ha en riktigt fin helg!

Pernilla sa...

Ja jag vill också ha vår hemma.
Idag fick jag tulpaner av svärfar och sen fick det bli en sväng till blommsteraffären innan barnen skulle hämtas. Där inhandlades påskliljor och pärlhyasinter. Härligt med lite vårblommor1
Ha en bra fredagskväll. Kram!

Ninne sa...

Inte kan det bli för mycket av väldoftande TVÅL-- man känner ju hur det sprids fr badrum till hela huset
Synn att jag har såå långt till Aratorp!!
KRam Ninne

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin