torsdag 18 mars 2010

På andra sidan...














...rummet ser det ut så här! Lite engelsk stil med vintageskinn och mörkare bord. Jättesnyggt att bryta av med det vita och linne tycker jag. Lin är ju för övrigt aldrig fel, eller hur? Den klassiska Chesterfieldsoffan har fått en nytändning och syns ofta i olika sammanhang i pressen.



Nu ska jag gå och värma mig lite lunch. Det blir panerad torsk, potatismos och riven pepparrot från gårdagens middag. Mums. Ha en fortsatt bra dag! Och tack för alla gulliga kommentarer och tillrop, alltid kul med feedback!





2 kommentarer:

Bella sa...

Måste verkligen se till att komma till din butik och titta på allt fint du har och det nya rummet ser ju kanon ut!!

Gardinen i förra inlägget är ju för snyyyygg, vill ha :)

Hoppas du haft en bra dag

Kramar Bella

Villa Humlebo sa...

Det ser ut att bli jättefint! Har inte varit hos dig på länge nu... men jag skickade ner min väninna Carola till dig! Och hon sa att hon shoppade loss rejält till ett av sina projekt!! ;) Så det var ju roligt att hon också gillade Fritsla Tyglager! ;)

Kram Mia

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin