tisdag 30 mars 2010

Nu är jag igång...



Våren är här och då drar det i min shoppingtarm... Smet iväg från jobbet idag och detta söta linne fick bland annat följa med mig hem. Jag är svag för volanger och dessa i lin var så sommarfina att jag inte kunde motstå dem. Ni vet väl hur det är? Eller är det bara jag??

Jag har även inhandlat ett par nya spring-skor. Det blev Asics (inte så snygga på bild dock) som enligt proffsig personal passade bäst på min fot. Jag har varit ute på långpromenad två kvällar i rad och mina benhinnor har tagit stryk (ajaj). Antagligen var min gamla skor "slut", alltså stumma och då får man ont i benhinnorna. Återstår att se om så var fallet; ska strax ge mig ut på dagens runda! Hej och hå lunka på!

5 kommentarer:

Tulipa sa...

Hej!
Visst är det skönt att röra på sig! Det rensar både kroppen och knoppen!

Linnet ser superfint ut!!! Jag har inte kommit igång med så mycket vårshopping, men sugen är jag...

Klart att du får göra en likadan tävling om du vill!

Kraaam Mariette

IKT i min vardag sa...

Wow vilket snyggt linne!!! Var shoppade du det?
Håller med dig om mässan...själv var jag väl där inne i ca 40 minuter och hade då gått två varv...80 spänn som kunde använts på något roligare! Trädgårdslidret från Hasselfors garden var det som fångade mitt intresse mest.


Kram Linda

Bella sa...

Wow, vilket snyggt linne, helt i min smak!! Det är samma varje år när vårsolen kommer fram så suger det i shoppingtarmen, har shoppar lite de senaste dagarna oxå :)

Hoppas du fick en skön promenad i det fina vårvädret

Kramar Bella

Den där Marie sa...

Härligt att röra på sig! Det känns så gott efteråt, tycker jag, när man har tagit en riktigt hurtig långpromenad.
Jättefint linne! Jag är också svag för volanger, i alla fall på sommaren. Jag tycker det hör till på nåt vis :)
Kram från Jonna ♥

Stjärnor & Champagne sa...

Snyggt, riktigt snyggt.....Vad du är duktig som skall ut och springa. Kramkram A

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin