onsdag 31 mars 2010

PÅSKTÄVLING!

Nu stundar påsken och vad passar bättre då än en TÄVLING???!!! När jag hade tävling sist berättade jag att jag skulle kolla runt bland mina leverantörer för att tigga priser och mysiga Anna på Nyblom & Kollén la genast in en kommentar om att de gärna sponsrar!

Vinsten är de fin-fina bestickfodralen (sked, kniv och gaffel) i vit bomull med grårandigt foder. Perfekt förvaring för finbesticken! Du vinner så klart alla tre!

För att deltaga ska du lämna en kommentar och länka hit till bloggen! Jag drar en vinnare den 14 april! Tröstpris utlovas!

37 kommentarer:

Boviksmarinan sa...

Hej hopp!!
Tänk att jag var först med ett inlägg:-) jag skulle absolut behöva ett snyggt bestick fodral. Jag länkar till min blogg!
Ha en toppen GLAD PÅSK!!
//Kramis L

Anonym sa...

Jaaa, jag är gärna med och tävlar, perfekt då jag saknar fodral till mina silverbestick. Jag länkar!!
Glad påsk! Jackie

Camilla sa...

Hej vännen!

Vilket fint bestickfodral!

Jag vill också vara med - länkar så klart till dej!!!

Ha en underbar påskhelg om vi inte hörs innan!

Kram kram!

Lissboden sa...

Hej!
Jag är gärna med i din fina utlottning av bestickfodralen. Jag har länge tänkt köpa hem dem till min lilla butik men det har aldrig blivit av. De är så fina.
Vad snällt av Anna på Nyblom o Kollén att skänka dem till din utlottning.
Jag länkar på min blogg.
Ha en Glad Påsk!
Kram/Maria

Ulla Öhrn sa...

Hej! Jag har ingen egen blogg,men jag brukar kika in hos dig.Du har en mycket fin blogg,med många härliga,inspirerande bilder o bra tips..har handlat per telefon(bra,snabb service)men har länge varit så sugen på en utflykt till er..Ville bara vänta ut det nya rummet o nya vårgrejer,så nu är det dags äntligen!!Hoppas jag kan vara med i tävlingen utan blogg,Nyblom o Kolle´n har jättefina grejer.Jag har varit hos dem,utanför Gbg på Stora Holm på julmarknad.Ha en trevlig påsk o hoppas vi ses i din affär!Ulla Öhrn i Åmål

Solgården Butik och Café sa...

jippie en tävling, jag är självklart med! Länkar till dig från bloggen.

GLAD PÅSK!!

Kram

Anonym sa...

Hej!
Jag läser din blogg och gillar den skarpt! Jag vill gärna vara med och tävla om bestickfodralet.
Glad påsk! Lotta

min mail: lottis.st@hotmail.com

Stjärnor & Champagne sa...

Uuuiiieeee jag är gärna med. Precis vad jag saknar till mina bestik som dräller omkring i en låda. Jag länkar...
Kramkram Anne

Villa Humlebo sa...

Jag vill hemskt gärna ha bestick-fodralen!! Har länge tänkt köpa det eftersom jag ärvt min mormors underbara silverbestick!!

Glad Påsk!

Kram Mia

cammie85@hotmail.com sa...

Himmla fint. Skulle vilja ge ett sådant till min mamma. Länkar:http://tipsblooggen.blogg.se/2010/april/pasktavling-bestickfodralen.html

Bella sa...

Jaaa!! Klart jag vill vara med i tävlingen av det fina besticksfodralet :)

Kramar Bella

Anonym sa...

Glad Påsk önskar jag er Tävling igen det är ju bara att försöka mvh Stig-Ove

Märta sa...

Precis vad jag skulle behöva köpa mig, tänk om jag vann istället. Jag länkar från min blogg.
Ha en skön fortsättning på påsken!
Märta

ANNIKA sa...

Jag har ej blogg så jag kan ej länka ....Får jag vara med i tävlingen om jag tipsar vännerna?istället.
Jag skulle behöva de fina fodralen till alla mina bestick.
Ha en GLAD PÅSK!
kram
gustafsson.57@hotmail.com

Agneta sa...

Jag vill vara med i tävlingen. Om jag vinner ska min dotter få bestickfodralen i present. Jag länkar i min blogg.

Margot sa...

Vill gärna vara med i tävlingen!
Jag länkar på min blogg!
Ha det bra / Margot

Laila2207 sa...

Jeg har ingen blogg selv, men blir veldig inspirert av bloggen din! Flott premie også!!

Lena/isklockan sa...

ÅÅ så fina . Vill gärna vara med. Jag har länkat på min blogg. Lena/isis

care69 sa...

Jag är gärna med! Jättefina fodral.

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/04/14-april-vinn-bestickfodral.html

evamar sa...

Härliga fodral. Jag är gärna med och länkar hos mig:

http://evamar.blogg.se/2010/april/bestickfodral-14-april.html

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/april/bestickfodral.html

info@annakarlsson.se

Mamma Mia sa...

det vore en toppen present eftersom jag är i stånd att ge ett par en fin present..min son och blivande hustru

Katja sa...

jag är gärna med :)

Annika sa...

Jag vill absolut vara med!
dessa vore så underbara att kunna visa upp och vara stolt över när vi har våra middagsbjudningar i vår! De ser jättemysiga ut!
Har tipsat här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/april/bestickfodral-aratorp-144.html

Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Mrs. Larsson sa...

jag är gärna med och tävlar och länkar till din blogg i min sidopanel i min blogg! :)

Amanda sa...

kanonfin tävling! jag vill absolut vara med och tävla. ^^
Jag har just nu inga bestickfodral alls. Mina bestick hade nog blivit lyckliga att få ligga inbäddade i dom där. :)

Har såklart länkat:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/april/tavling-bestickfodral-144.html

Hoppas på tur! ♥
creyla@live.se

Lillan sa...

vilken ur läcker förvaring! klart jag vill ha tjans att vinna dessa. har mina finbestick undanpackade hemma hos mina föräldrar just för att jag saknar förvaring så dessa vore super!

har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/april/bestickfodral.html

mail: litenmentuff@live.ocom

Linda sa...

Vad fina fodral, självklart vill även jag vara med och tävla

http://lindatavlar.blogspot.com/2010/04/vinn-bestickfodral.html

DAHLARNA sa...

Hej!
Vill såklart jättegärna vara med i din tävling! Kanonfina bestickfodral! Jag har länkat:
http://dahlarnastavlingsblogg.blogg.se/2010/april/vinn-bestickfodral.html

Ha det så bra!
dahlarna@hotmail.com

Annas Lycka sa...

Hej söta
Jag vill såpklart gärna vara med. Länkar hos mig till dig Kram Anna

ellan sa...

Hej jag skulle jättegärnrna vilja vara med och tävla.

Länk till min blogg om tävlingen:
http://klartmanhangermed.blogg.se/2010/april/vinn-bestikfodral.html


Mail. ellinot_sur_citron@hotmail.com

Pyssel och Trams sa...

Den där vinsten skulle passa mig perfekt, för just nu förvarar jag mina finbestick i en liten kartong...=/
Jag länkar i högerspalten på min blogg och håller tummarna!

Mvh Anna

Växthusmadam sa...

Vill förstås vara med i din mysiga tävling och länkar till dig! Ha en fortsatt skön helg!
Växthusmadam

Maria, Jonas & Inez sa...

Hej

Vilken underbar tävling som du har :) Jag är gärna med och tävlar.

LÄNK: http://ungaforaldrar-tavlingar.blogspot.com/2010/04/tavling_6898.html

Anita sa...

Jeg vil gjerne være med i konkurransen din. Nyyydelig premie! Og nydleig blogg. Jeg har meldt meg som følger nr. 44 av bloggen din. Har ikke egen blogg, men legger igjen mailadressa mi og håper på vinnerlykke...

Hilsen Fama, Norge

anihaarb@online.no

Kajsa sa...

Jag anmäler mig i sista stund till din tävling om de fina fodralen. Har precis inhandlat silverbestick på loppis så jag behöver verkligen dessa! Har länkat på http://husetisolbacken.blogspot.com

Anonym sa...

Hej!
Tack för en trevlig och inspirerande blogg.
Jag är gärna med och tävlar!
/Jeanette H.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin