fredag 26 mars 2010

Fredag och vår!


Precis som utanför mitt fönster är dagens bilder härligt kylslagna med löfte om mer! Igår hade vi 14° varmt och kunder utan jacka, mössa och till och med sockar (bebis i vagn som bara sparkade av sig dem)! Alla är på strålande humör och positiva, tänk vad lite sol kan göra!
Dagens fina bilder är fotade av Eva Lindh.

Idag är det ju FREDAG också och tänk vad DET kommer att göra med humöret! HURRA! Ha en bra dag och kväll allihop! Glöm inte att vi har öppet till tre i morgon precis som vanligt!
VÄLKOMNA!


6 kommentarer:

Boviksmarinan sa...

Nix pix här har vi ingen vår så långt ögat kan nå, snyft. Här förväntas det mkt snö uppe i norr i helgen. Jag VILL ha vår me:-) just nu längtar man ner till småland. //Kram o ha en bra helg

Den där Marie sa...

Vad härliga bilder du bjuder på idag!
Visst blir man på strålande humör när solen skiner, fåglarna kvittrar och det är fredag!!!
Ha en bra dag!
Kram från Jonna ♥

Camilla sa...

God morgon!

Vilka ljuvliga bilder och vilken dag vi hade igår. Jag och maken satte oss på altan igår kväll och tog ett glas vin ute i vårsolnedgången :)

Rottingstolarna är sprayade med "mörkbrun färg" - vet faktiskt inte vad det hette.

Ha en riktigt skön helg - kram till dej!

Min plats i solen sa...

Hej Lena!
Fina bilder som alltid. :)
Visst påverkar solen och temperaturen humöret. :) Idag kom vi upp i +18 grader i skuggan. Helt galet egentligen! ;) Vem hade kunnat tro det för en vecka sedan.

Ha en trevlig helg och hoppas att det fina vårvädret ger er många kunder i butiken.
Kram Lotta

Bella sa...

Vilka underbara bilder du visar!! Vårkänslorna kommer som ett brev på posten när man ser dem, och visst blir man bara glad och lycklig över att solen kikar fram och att våren äntligen är här :)

Hoppas du får en riktigt trevlig helg!!

Kramar Bella

Sassa sa...

Så gullig ,du är och att du hinner med allt när du har en så stor affär!! Har massor att lära av dig trots att jag är betydligt äldre än dig. Till hösten skall jag " bara" ha min butik och då skall jag åka till dig och få lite goda råd!!
Ha en riktigt bra försäljning i påsk och må så gott önskar Sassa

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin