onsdag 17 mars 2010

Fler bilder!




Här kommer fler bilder på nya rummet. Detta är helt klart husets finaste och ljusaste rum, och det har vi gömt bra fram tills nu med stuvar och reatyger... Jag är SÅ nöjd med resultatet! Fler bilder kommer...

Årets sötaste kund i åttaårsåldern nyss hemkommer från Florida svarade häromdagen på frågan om allt var bra: Nej, det är inget vidare. Jasså, är du sjuk? - Nej, jag har tappat mattelusten. Måste ha glömt kvar den på semestern... Gulligt, eller hur?

Ha en bra dag! Här är det grått och lite regnigt. Det tar bra på snön.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Så fin blogg du har! Jeg dumpa innom gjennom en link fra Sköna Hem, og har nå sittet lenge og koset meg :)
Butikken ser ut til å være kjempespennende med mange fine merker, og ga meg lyst til å sette meg i bilen på en tur over til 'söta bror' med en gang :)
Jeg kommer nok til å titte innom her flere ganger!

Hilsen Ina

Helenas loggbok sa...

Hej!
Åh vilka underbara bilder från er butik. När jag kommer till Sverige i sommar bara MÅSTE jag åka dit, hur mycket omväg det än blir! Det är sådan affärer som du har som jag saknar så mycket sen jag flyttade från Sverige. Ibland kunde jag åka till en av mina favoritaffärer på väg hem från jobbet. Blev det inget handlat så hade jag iallafall tankat både energi och större lust att åka hem och städa och ta hand om vardagen där hemma!
Jag har bjudit in dig till min blogg om du har lust att titta in!
Kram, kram
Helena

Signe 1 sa...

Wow vilke fina bilder från butiken!! Åhh vad du kan skatta dig lycklig som får jobba med ditt intresse, jag är så avis, hihi...

Kram Sofia

Linruz sa...

Åhh vilken härlig kommentar. Det är verkligen så klockrent med sådana.
Kram kram Lina

yanmaneee sa...

jordan 12
golden goose sneakers
adidas nmd
jordan 13
nike shox for men
adidas yeezy
nike sneakers for women
coach factory outlet
100% real jordans for cheap
golden goose sneakers

mcthete sa...

learn this here now bag replica high quality click site gucci replica handbags hop over to this site replica louis vuitton bags

fulayl sa...

image source Ysl replica browse around here dolabuy gucci read this article Chrome-Hearts Dolabuy

Unknown sa...

best replica bags online v40 a0j81s4e21 louis vuitton replica e22 s5n12l0z24 replica ysl handbags n40 z1f89d5t16

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin